Companie: SC MELLON ROMANIA SA
Oraș: București
Valabilitate: 2016-02-17 - 2016-12-31
TipJob: Part-time
Domeniu: Customers / Client Service
Responsabilități:
Dorim sa se alature echipei noastre din Call Center persoane dinamice, deschise si flexibile care vor avea urmatoarele responsabilitati: desfasurarea de activitati de telemarketing prin contactarea telefonica zilnica a clientilor; vanzare produse bancare(carduri, overdraft si credite persoane fizice si juridice); desfasurarea de activitati de colectare creante prin contactarea clientilor in vederea recuperarii debitelor restante; oferirea de informatii asupra debitelor restante si a modalitatilor de plata; introducerea de informatii in aplicatia software interna; incheierea de angajamente de plata cu clientii.
Cerințe:
Absolvent de studii medii,cunostinte PC(Office) nivel mediu,foarte bune abilitati in comunicare,capacitate de a invata rapid,dinamism,initiativa,capacitate de a lucra in echipa,putere de convingere,atentie la detalii,atitudine pozitiva orientata catre clienti.
Ofertă:
Oferta (bonusuri, beneficii)
Salariu de baza plus acordarea bonusurilor de performanta,interactiunea directa cu mediul bancar ce constituie o excelenta rampa de lansare in crearea unei cariere in acest domeniu;perfectionare profesionala prin participarea la trainguri si prin lucrul efectiv alaturi de o echipa de profesionisti;desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru placut.