Office Manager
Companie: Asociatia Centrul de Creatie Tehnica pentru Tineret
Oraș: București
Valabilitate: 2015-11-19 - 2015-12-20
TipJob: Part-time
Domeniu: Educație / Training / Cultură / Artă
Responsabilități:
- Planifica si coordoneaza activitatea biroului;
- Ofera suport administrativ colegilor;
- Planifica activitati de training intern si organizeaza activitati de team building;
- Se ocupa de gestionarea clientilor si a furnizorilor;
- Gestioneaza facturi si contracte in relatie cu firma de contabilitate;
- Preia apelurile telefonice si mentine agenda de lucru;
- Intocmeste minutele intalnirii cu clientii si gestioneaza baza de date a companiei;
- Asista si contribuie la buna desfasurare a proiectelor companiei;
- Ofera suport angajatilor si lucreaza sub coordonarea Co-fondatorilor;
- Coordoneaza si se implica activ in desfasurarea proceselor administrative;
- Tine evidenta necesarului de materiale din birou si gestioneaza comenzile de necesar;
- Urmareste efectuarea platilor, in termen si scadente.
Cerințe:
- Studii superioare sau in curs de absolvire;
- Cunostinte contabilitate primara;
- Rabdare si pasiune;
- Persoana motivata, organizata, implicata, punctuala;
- Abilitati foarte bune de comunicare, prezentare si evaluare;
- Disponibilitate cel putin 20 de ore saptamanal;
- Bune cunostinte in utilizarea calculatorului (MS Office, Internet)
- Persoana cu capacitate de impunere, prietenoasa, flexibila, ordonata si cu initiativa.
Ofertă:
- Program flexibil;
- Formare la locul de munca si mentorat;
- Remuneratie motivanta (compusa din salariu fix plus bonusuri la fiecate sase luni in functie de performante);
- Mediu de lucru placut alaturi de o echipa de profesionisti.
Pentru a aplica trebuie să ai un cont de utilizator si să fi conectat în sistem.
Intră în cont
Împarte cu prietenii:
Facebook
Google+
Ultima actualizare a ofertei: 2015-11-19 12:50:44