Companie: SEVACON IMPEX SRL
Oraș: București
Valabilitate: 2017-06-06 - 2017-06-17
TipJob: Part-time
Domeniu: Finanțe / Contabilitate
Responsabilități:
• inscrie in registre operatiunile efectuate (ordine de plata, remiteri bancare, emitere facturi, evidenta incasari);
• bate pe casa de marcat bonurile;
• tine legatura cu clientii si furnizorii interni, in ceea ce priveste atributiile ce-i revin;
• preia si verifica seturile de documente din departamentele comerciale: de vanzari, depozit, intocmeste si contabilizeaza deconturile estimative si avizele de expeditie;
• intocmeste, contabilizeaza si verifica lunar facturile fiscale emise;
• verifica situatia avizelor ramase de facturat de furnizori si catre clienti, a avansurilor incasate si platite si a comenzilor ramase de livrat;
• indosariaza documentele cu care lucreaza si supervizeaza arhivarea lor;
• duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica;
• centralizeaza date, situatii financiar – contabile;
• trimite si raspunde la e-mailurile primite privind sarcinile ce-i revin;
• participa la efectuarea inventarelor periodice / anuale si inopinate (zilnic/saptamanal/lunar) la depozit
Cerințe:
* cunostinte in domeniul financiar-contabil
* studii medii sau superioare
* dorinta de a invata si atentie sporita
* persoana responsabila
Ofertă:
- salariu
- tichete de masa
- training
- posibilitate avansare profesional si financiar in functie de realizari si performante conform evaluari anuale