Companie: PayPoint Services SRL
Oraș: București
Valabilitate: 2014-06-26 - 2014-07-31
TipJob: Part-time
Domeniu: Customers / Client Service
Responsabilități:
Promovarea produselor si serviciilor oferite, acordarea de asistenta clientilor interni si externi si oferirea de solutii optime, intr-un timp cat mai scurt, pentru a se asigura un nivel ridicat de satisfactie.
Furnizarea de informatii corecte si complete clientilor, referitoare la produsele si serviciile companiei
Solutionarea cererilor de modificare in profilul clientului conform procedurilor departamentului
Acordarea de asistenta si consiliere clientilor interni si externi
Inregistrarea aspectelor relevante ale interactiunii cu clientii in baza de date specifica
Directionarea solicitarilor catre departamentele specializate si comunicarea raspunsului final clientilor interni/externi
Inregistrarea sugestiilor, sesizarilor si reclamatiilor venite din partea clientilor interni si externi si transmiterea acestora catre superiorul direct sau/si departamentul responsabil.
Cerințe:
Student sau absolvent studii superioare;
Cunoasterea limbii engleze nivel mediu (limba maghiara constituie un avantaj);
Operare PC: Word, Excel avansat.
Putere de convingere si abilitati excelente de comunicare;
Atentie la detalii;
Experienta in lucru cu clientii (de preferat);
Gandire si capacitate de analiza si sinteza;
Empatie si orientare spre client;
Atitudine pozitiva si orientare spre rezultat;
Capacitate de a lucra in echipa;
Corectitudine si loialitate fata de companie;
Preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual
Ofertă:
Tichete de masa;
Abonament clinica medicala;
Posibilitate de dezvoltare cariera intr-o companie multinationala in functie de realizarile proprii